Omluvte prosím dosavadní menší aktivitu blogu. Maturitní ročník dává zabrat a je toho dost.

....

Červenec 2012

Dovolená - 4.den

31. července 2012 v 21:20 | Daysy |  Fotky a zážitky
Zdravím.
Zase si sedím na terásce. Je mi tu fajn. Ten propojený pokoj s našima nebyl vůbec dobrý nápad. Prostě s nima delší čas nevdržím a nerozumíme si čím dál víc. Co už. Jen budu doufat, že do konce dovči nepřijdu o nervy. Mám ty dovolené na jednu stranu ráda, protože se někam podívám, uvidím něco nového a tak. Na druhou stranu je to ale furt dovolená s našima a to je rok od roku horší. Doufám, že mi příští rok vyjde s přítelem (popřípadě kamarádkou) Paříž. A co.nedoufám. Vím to a pojedu tam. ^^ Teď už fotky. Je jich jen pár z Budějovic, dneska se mi nějak nechtělo fotit. Zítra to snad bude lepší.
(dotazy a připomínky)

Na náměstí. (České Budějovice)

IM 678

31. července 2012 v 9:03 | Daysy |  Quick messages
Dobré ráno.
Zase jsem po snídani a na chvilku na netu. Dneska je už od rána sluníčkově a už teď, když sedím na terase, je mi dost horko. Za chvíi se chceme jet podívat do Českých Budějovic, tam bych snad mohla něco koupit, protože tady v Hluboké toho moc není. Pak tam asi skáknem zas na nějaké koupaliště, protože myslím, že zchlazení bude dneska potřeba. Večer dám zas určitě fotky, Budějovice mají krásné náměstí, co si pamatuju, tak se tam snad bude fotit dobře. x)

Dovolená - 3.den

30. července 2012 v 21:19 | Daysy |  Fotky a zážitky
Dobrý večer.
Dnes jen tak krátce, už jsem celkem unavená, tak pujdu za chvíli spát. Navíc tu na mě na terase čumí němci a už mi to začíná docela vadit. :D Fotky tu zas nějaké mám. Dneska jsme se byli podívat v Hluboké na zámku a ve měste. Koupila jsem příteli supr čupr pohled s měnícím se pozadím. :D Doufám, že mu to přijde brzo. Odpoledne jsme do Jindřichova Hradce, protože se chtěl bráška koupat a tam je fajn vnitřní bazén s venkovní terasou.

(dotazy a připomínky)

Zámek. (Hluboká nad Vltavou)

IM 677

30. července 2012 v 8:54 | Daysy |  Quick messages
Zdravím.
Vidím, že včerejší fotky vás docela nadchly, to jsem ráda. x) Na dovči asi bude takových výletů víc, takže se zase můžete jen těšit a těšit, budu se snažit fotit tak, aby vás to bavilo. Teď opět sedím po snídani u recepce a čekám na zbytek rodinky. Měli bysme pak jít konečně do města. Potřebuju do drogerky, pak bych si chtěla koupit nějaké bílé tričko a už pár dnů sháním řetízek v bronzové barvě, abych si na něj mohla pověsit přívěšek motýlka od Loly (navíc by mi hezky ladil s hodinkama na řetízku). Tak držte palce, ať si aspoň něco nakouoím. :D Copak budete dneska dělat vy?

Dovolená - 2.den

29. července 2012 v 18:32 | Daysy |  Fotky a zážitky
Tak znovu zdravím. ;) Dneska jsme museli na večeři dřív, takže už jsem po jídle. Rodinka mě opustila a teď už jen sedím s vodou v restauračce, snažím se neslyšet němce kolem mě (:D) a mám volno. Po té véči už ani víc nezvládnu. :D Venku se právě teď znovu rozpršelo, ale snad už to nebude tak hrozné, jak včera.

Jak už jsem psala v předchozím článku, odpoledne jsme byli mrknout v Hošticích u Volyně (točily se zde filmy Slunce, seno...). Fotky jsou převážně odtamtud. Nebudu vám k tomu psát nějak víc, pod každou fotkou je komentář zvlášť. ;) Jinak dneska tu asi budu dýl, venku prší a už není moc co dělat, tak asi na netu ještě nějakou chvilku pobudu. Pokud máte nějaké otázky, ať už na věci spojené s mojí dovolenou nebo blog, ptejte se na formspringu. ;) Teď už ale ty fotky, dneska je jich o něco víc, než včera.

Cesta do Hoštic. Bylo před náma fajn autíčko a nakonec se mi s tím povedla supr fotka.

IM 676

29. července 2012 v 16:17 | Daysy |  Quick messages

Zdravím.
Mám teď zas chvilku, tak jsem si řekla, že se vám ozvu. Dneska ještě trochu pršelo, teď je zataženo taky, ale odpoledne bylo na chvíli vedro, tak jsme se stihli i namočit u vody. Ještě před tím jsme si vyjeli na výlet do Hoštic u Volyně. (Kdo neví, pochází odtamtud režisér Troška, který tam točil filmy Slunce, seno...) Byli jsme tam už 6 let zpátky, ale teď je to tam zas o trošku jiné. Mám i dost fotek, takže k večeru je tu zas hodím. Jinak zítra konečně snad pujdem do města, pak chce brácha do nějakého aquaparku. Dopisuju, už stejně moc nemám co víc říct, to psaní z dovolené bude asi takové - žádná hlava, žádná pata - můžete se těšit na ty fotky. ;)

// Konečně se proměnily oddělovače. Ty staré asi budou trošku zdeformované, ale jinak už to bude ok. ;)

IM 675

29. července 2012 v 8:48 | Daysy |  Quick messages
Dobré ráno.
Právě sedím u snídaně. Na pokoji je wifina furt slabá, tak si nosím nout po celém hotelu. :D Ještě tu prší, ale povodně z toho nakonec nebyly. Jsem ale celkem unavená. Naši mě nenechají spát dýl než do sedmi a na snídani nedávaj kafe do termosky. x( :D Jinak zatím moc netuším, co budem dneska dělat, ale naši určo něco vymyslí, takže zas bude co fotit. Odpoledne nebo večer bych si ráda zašla do města, ale jestli bude pršet, tak to moc nemá cenu. Uvidím. Zatím se mějte fajn, pište jak je u vás a co děláte, já se snad ozvu zas k večeru. ;)

Dovolená - 1.den

28. července 2012 v 20:12 | Daysy |  Fotky a zážitky
Dobrý večer.
Píšu až teď, protože máme na pokoji bohužel slabou wifinu. Sedím na recepci s bráškou, tu je signál dobrý. Fajn je taky kousek od pokoje na terase, ale venku teď prší, takže si sedíme na gauči u recepce. :D Jsem teda nakonec, jak už jsem psala ráno, v Hluboké nad Vltavou. Ubytování je fajn, byli jsme ti už před šesti lety a paní majitelka si nás dokonce furt pamatuje. :D Máme i stejný pokoj, jako minule. Akorát jsem si poslední dobou navykla mít pokoj a koupelnu s bráchou, teď máme sice taky dva pokoje, ale propojené se společnou koupelnou, což je trochu problém. No co, to budu muset přežít.

Přijeli jsme tu asi nějak po obědě, chvíli jsme odpočinuli a šli se mrknout k bazénku. Minule tu ještě nebyl, ale teď je nový a fajn. Je tam klid. Byli jsme tam až do včeře, pak jsme se najedli. Omylem jsem si másto filé objednala pstruha, ale ryba jako ryba. Akorát byl drahší. :D Nevim na co jsem myslela. Po večeři se tu hned strhla strašná bouřka. Vypla nám dokonce elektrika, tak nás vybavili svíčkama. :D Jinak jsme hned kousek od vody a mostu, tak jsme koukali z okna, že to někomu naproti už skoro vyplavilo garáž. Naštěstí se to už ale uklidnilo, teď jen slabě prší a elektrika už je taky ok. :D Toť vše asi můj den.

// Popisky pod fotkama.

IM 674

28. července 2012 v 5:55 | Daysy |  Quick messages
Dobré ránko.
Jsem už tak přes hodinu vzhůru, za chvíli vyrážíme směr Hluboká nad Vltavou. Ubytování jsme nakonec sehnali tam, už jsem tam dokonce jednou bydleli. Akorát to není uplně v centru, což je trochu škoda. Vrátit bych se měla příští neděli, do té doby vám tu budu přidávat asi jen po večerech nějaké fotky, ale i tak se udete mít na co dívat. x) Snad tam bude rychlá wifina. No, už nějak ani nevím co psát, při tom jsem toho měla v hlavě tolik. Raději mizím. Tak se mějte fajn, večer se snad ozvu. ;)

Shon

27. července 2012 v 10:02 | Daysy |  Fotky a zážitky
Fuuu. Jsem vzhůru tak od sedmi, ale ještě jsem se nezastavila. :D Nastavovala jsem dess, dělala něco s máti ohledně dovolené, teď jsem lakovala nehty a lítala s nima zase za máti a zpátky. A tři hodiny po vstávačce si konečně dávám nějaké jídlo. :D Normálně nesnídám, ale jak vstanu mco brzo a oběd je daleko, mám hlad. :D Teď si jdu konečně udělat pohodičku.

Jinak nevím, jestli ještě něco budu dnes přidávat. Máme tu fakt shon, v jednu přijde ještě přítel, abysme se viděli, než odjedu, od tří do šesti mám autoškolu a potom k večeru budu balit, chvilku si zřejmě porelaxuju ve vaně a brzo spát. Ozvu se spíš ráno před odjezdem. Uvidíme. Zatím se mějte. ;)

//Omluvte ten starý oddělovač, pořád se to ještě nepřehodilo, nemůžu za to já.